Interiør

Litt av leiligheten

Jeg holder ord til slutt og legger ut noen bilder av leiligheten min (som jeg er fryktelig fornøyd med). Har ikke tatt bilder av hele stua enda, den må ryddes og ordnes litt mer først, så det får komme etterhvert når klesvasken ikke henger til tørk midt i stua og jeg har fått flytta studierekvisittene vekk fra sofaen og ut på mitt nye schvære skrivebord fra ikea<3

Spisegruppe fra Jysk, stolputer fra Kid Interiør, hvit heldekkende duk fra Kid, løper fra Princess, sølvfat Lisbeth Dahl, dekorsteiner fra Ikea, kubbelys fra Kremmerhuset.

Føler noen små tendenser til at det er en smule jentete hos meg, kan ta litt av med rosa og lillatonene av og til, men hey, mitt «hus» mine regler:-)

innflyttingsgave fra kuleste Mari, duftposer med lavendel i som egentlig skal henge på soverommet når jeg bare får smellt opp en spiker…

Bokhyller! Endelig plass til bøkene mine! eller… det vil si, noen av dem. Står fortsatt to kasser hjemme på pikerommet hos mamma og de som jeg realistisk innser at ikke får plass i denne omgang. Jah… så var de de andre fem-seks kassene på loftet. Oh well, de får heller ikke plass ennå, men med tid og stunder får vi se om ikke antall bokhyller øker.

Bildene ble litt vel små, men bildeopplastningen var mildt sagt litt treig, er mulig jeg må sette meg litt grundigere inn i hvordan diverse greier funker… Ny bloggplatform gir nye utfordringer:-)

Ha en fin kveld!

Smask og dask

LK

 

2 thoughts on “Litt av leiligheten

  1. Den ser jo kjempe koselig ut ^^, Og skikkelig laila stil 😉 Men ein skal jo ha de så heime koselig så mulig så ein føle ein kan slappe av og ikkje bare vere der for å vere der. Må legge ut meir bilde snart, og blogge litt så vi får sett alt 😛

Legg igjen en kommentar

