Mote og skjønnhet

Se min kjole!

Jeg skulle ikke kjøpe meg ny kjole (jeg skulle heller ikke kjøpe meg tre nye bukser to topper og en cardigan. Jeg skulle ha en ny bukse, kanskje to om jeg fant noen til en god pris, og så skulle jeg ha et par nye sko til å bruke på jobben). Ingen kjole. Definitivt ingen kjole. Men så så jeg denne:

Og den ropte på meg!! Tuller. Ikke. Etter tre sekunders nøling bestemte jeg meg for å prøve en på, bare for å kjenne hvordan det føltes, og for å se om den faktisk passet. En liten del av meg håpte den ikke skulle passe, for da kunne jeg gå tomhendt fra butikken, litt sur, men ikke fattigere. Men dengang ei! Mitt nye luksusproblem kom i veien… den satt som støpt! Til og med UTEN BH. Need I say more?

-smask…

         og dask-

One thought on “Se min kjole!

Legg igjen en kommentar

