Uncategorized

Mer av leiligheten

By popular request, kommer flere bilder av mitt lille krypinn! Er fortsatt en del som mangler før jeg blir helt fornøyd, soverommet er konstant litt rotete for eksempel, fordi jeg ikke har nok plass til klærne mine… så der håper jeg på å finne en praktisk løsning så snart som mulig, mest sannsynlig blir det i form av en kommode. Badet trenger sårt mer oppbevaringsplass, har jo tusen ting som skal ha plass der inne:p Mystisk… Gangen har fått enda en skohylle, pluss dørmatte, så der har vi sakte men sikkert fremgang, men håper på å utvide «garderobesystemet» mitt en smule snart, da det foreløbig består av en sånn flyttbar knaggrekke som man henger over en dør, i mitt tilfelle badedøren.

Oki, det tok jo bare en evighet å laste opp bildene, flotters! Men nå kan bestemora og mammaen sin og superkusina (og andre skuelystne) se hvordan leiligheta ser ut:-)

-Laila Kristin-

3 thoughts on “Mer av leiligheten

Legg igjen en kommentar

