Interiør

Litt nytt

Etter at julepynten endelig var ryddet vekk, syntes jeg det var på tide med littegrann nytt til leiligheten. Egentlig var planen å vente til neste lønning, men wooptido! Et besøk på skeidar resulterte i et par nye lekre telysholdere i lillatoner, duftlys og dorullholder med dokost på. Det var egentlig det jeg skulle ha. Dorullholder med kost på… Hihi! (Den var på tilbud)

Herlighet så mye lekkert de har på Skeidar. Ser frem til den dagen da jeg kan gå inn på et sånt sted og handle det jeg har lyst på, eller i det minste litt mer enn bare telysholdere! En dag dere! En dag. Ellers ble det en tur innom Nille, de hadde nemlig fått inn tebokser som jeg har ønsket meg siden første gang jeg så en slik en for hmm… ti år siden? (Hjelpes, det minner meg på at jeg snart er nærmere 30 tallet enn 20 tallet. *Gulp*. anyways: Moving on!) Eh.. ja, så da måtte jeg såklart ha en:-)

Fant også en søt skål, som man jo kan bruke til så mangt. Jeg valgte å sette et kubbelys oppi og har den stående på spisebordet som et midpunkt der.

Det positive med mørketiden er at man kan tenne masse stearinlys! Det negative er at det er hutrekaldt ute… i morgen må jeg avgårde og kjøpe meg varmovn, for varmekablene mine greier ikke holde sprengkulda ute selv om jeg har skrudd de opp til pinlige 30 grader.

Ha en god natt!

-LK-

Legg igjen en kommentar

