Hverdagsliv

Handlerunde

I dag kom snille søstra med bil på besøk til verdens navle, og vips så fikk jeg gjort unna innkjøp av ca alle matvarene jeg trenger for hele måneden! Hurra!! Jeg har planer om å bli superduperøkonomisk nemlig, så storhandel er min nye strategi, i stedet for å handle ofte og lite. OG så skal jeg slutte å handle mat når jeg er sulten. Hjelpes, det er aldri lurt:-)

Og jammen fikk jeg kjøpt meg ny varmeovn og i samme slengen, det trengs i denne ufyselige kulda. Hadde jeg vert rik skulle jeg jaggu meg bodd på hytta (i Spania) store deler av vinterhalvåret.

Ny plante med potte ble det også i dag, fra Plantasjen. Tidligere syntes jeg Hortensiaer var så oldemoraktige og trauste, men så ble jeg stående å se på noen som stod utstill sist jeg var på Plantasjen, og de hadde så utrolig fine farger at jeg ble litt vennligere innstilt. Håper jeg ikke kværker den nå da…:p Krysser fingrene!

-LK-

 

Legg igjen en kommentar

