Uncategorized

Har jeg fortalt…

…at jeg fikk meg microbølgeovn i julegave med foreldrene mine?? Micro er jaggu praktisk altså! Har klart å få skvist den inn på mitt O`så store kjøkken ved å putte den oppå kjøleskapet. Kan ikke stjele noe av benkeplassen vettu! Den lille ruta som er der må jeg ha til å…eh… rote på:-D Sjekk vidunderet:

Klarte nesten å sette fyr på hele huset her om dagen forresten da jeg skulle poppe popcorn i microen for første gang. Skummelt!! To minutter, og vips så stod røyken ut gjennom døra. Ikke bra! Flaks for meg så gikk jeg ut for å sjekke før den sluttet å poppe. Hadde jeg ikke gjort det så tror jeg hele greia hadde stått i lys lue. Kjente at jeg ble litt skeptisk til micropopcorn av hele greia… Og det stinket røyk i flere dager etterpå, helt til jeg vasket ned kjøkkenet. Kjedelige greier, men takk og pris så gikk det bra.

-LK-

 

Legg igjen en kommentar

