Interiør

Magnettavle

Noe jeg har ønsket meg lenge er en magnettavle, fordi jeg samler på kjøleskapmagneter. Det kan fort bli litt fullt på kjøleskepet, særlig siden jeg har proppet mitt fullt av kjøleskapspoesi… hehe. Også er det jo kjekt å vise frem de søte små andre steder enn bare på kjøleskapet. Ble fryktelig glad da jeg kom over denne på kremmerhuset:

Trykk for større visning

Kan også brukes til å henge opp små beskjeder på, eller huskelapper, som jeg liker å benytte meg av. De små grå trenger litt assistanse en gang i blandt.

Min ser da slik ut for øyeblikket. Minn meg på at den neste leiligheten min skal ha færrest mulig murvegger og en velvillig husvert? De stakkars få veggene jeg har som ikke er mur begynner å bli fulle, og det er så kjedelig å ikke kunne henge opp det man vil hvor man vil!

-LK-

Legg igjen en kommentar

