Hverdagsliv · Uncategorized

Helgekos

Den siste uken har jeg vert konstant stresset i varierende grad på grunn av at jeg hadde eksamen i det ene faget mitt på fredag. Muntlig eksamen. Usj! Jeg foretrekker virkelig skriftlig eksamen, det må jeg bare si. Prestasjonsangsten var ca ti ganger så høy som normalt, en har jo ikke lyst til å fremstå som en hjernetom tulling..! Det er i allefall mye enklere når ikke en ser sensor rett i øynene… Så denne helgen har jeg slappet av og gjort særs lite produktivt. Tok meg en tur og leide noen filmer siden det ikke var noe som fristet på tv. Er det bare meg eller er det liksom ingen gode programmer på lørdagskveldene lenger?

To av tre av disse var fulltreffere. Vil særlig anbefale «Barnepiken», den er absolutt verdt å se. Den i midten derimot var det jeg vil kalle a total waste of time and money. Note to self: les ordentlig på coveret neste gang, så kan det hende det blir full klaff;-)

Ha en finfin dag!

-LK-

Legg igjen en kommentar

