Hverdagsliv

Goodiebags

Forrige helg feiret vi 25 års jubileum på Handelshuset og hadde jubileumstilbud en hel uke. Det hele kulminerte i en kjempeartig middag på «skywalken» for alle oss som er ansatt på huset. En elevedrift fra den ene videregående skolen i Førde stod for maten, kresne meg var ikke imponert, men det var da noen som syntes maten var knas. Det jeg syntes var knas, var det faktum at alle fikk hver sin lille goodiebag med diverse småsnacks fra et utvalg av butikker på huset! Følte meg som reneste VIPen:-)

I posen lå der en vareprøve på Lacoste`s touch of pink, den falt i smak, dermed snek jeg meg innom parfymeriet rett over gangen (Ranels) her om dagen og vips så hadde jeg en stykk ny parfyme i veska til en meget god pris (var på tilbud!). Sist jeg kjøpte meg ny parfyme var vel i… 2006? Så har ikke dårlig samvittighet.

(Wehey, hadde tenkt å legge ut skrytebilde av den fiiine nye parfymen min også, men noe er galt med bildeopplasteren så får ikke lastet opp bildet…)

Ha en fin dag folkens!

-LK-

 

One thought on “Goodiebags

Legg igjen en kommentar

