Uncategorized

Jeg fikk, jeg fikk!

Så det pøsregner i dag. Æsj! Er så lite glad i regn! Men nå hadde vi jo to dager med opphold, så… Det fine er at jeg faktisk ikke trenger å gå ut i dag, så hva er det jeg sutrer for? Dessuten: dagen i dag begynte fryktelig fint med at jeg oppdaget TO pakker i postkassen min! Den ene var bare pensumlitteratur bestillt fra Sogndal da… MEN den andre, det var saker det! Bare se her:

Bokstavelig talt en boks med Sweet Treats! Til meg! Hihihiiiiiiii! Tusen takk Mari! Nå: på tide å rydde og vaske litt. Har ambisiøse planer om å rydde frem skrivepulten min sånn at jeg kan flytte studierotet mitt inn der det hører hjemme. Har ikke vert særlig flink til å benytte meg av den store fine skrivepulten min fra ikea som jeg på død og liv skulle ha i høst, men nå folkens! Nå.

Legg igjen en kommentar

