Uncategorized

Så var man ett år eldre…

Usikker på om jeg liker følelsen av å være nærmere tredve-tallet enn tjue-tallet, meeeen ellers kan jeg ikke si at jeg merker noe til forskjell altså! Gårdsdagen ble ganske så trivelig, ble vekket kvart på åtte av superkusina i Oslo som ringte for å synge bursdagssangen samt informere om at klokka var kvart på åtte. FLOTT å bli vekt så tidlig når man har fri:-D men du er tilgitt siden jeg fikk bursdagssang OG Hello Kitty sokker i presang! Spiste kake til frokost (jada, grusomt usunt) og drog meg ut i regnet litt senere for å spise enda mer kake på  jobben. Kjekt å ha snille kollegaer:-) Presang fikk jeg og:-) Etterpå ruslet jeg rundt og kikket litt i butikker, endte opp med noen herlige plagg fra Cream Clothing

Og en fancy topp fra VILA. Veldig forskjellig stil, jeg vet, men er kjekt med variasjon!

Etter handlerunden var jeg flink og husket å levere inn filmene jeg lånte forrige helg, tok like godt å lånte tre nye i samme slengen. Har sett den ene, den var bra, er spent på de to andre. Håper det ikke blir bomskudd slik som sist. Videre gikk kursen til Peppes, der et vennepar spanderte middag med dessert. Som det barnet jeg er fikk jeg banansplit til dessert, med stjerneskudd på og gratulasjon fra servitøren! Haha!

Oppdatering om hvordan filmene var får komme senere, nå må jeg gjøre meg klar til å gå på jobb! Kom gjerne innom butikken folkens:-)

-LK-

Legg igjen en kommentar

