Hverdagsliv

Filmkos

Det ble tre nye leiefilmer på meg sist jeg var innom Mix, også lovde jeg jo at jeg skulle si hva jeg syns om de! De heldige utvalgte denne gangen var alle komedier; Paul, Bridesmaids og Bad teacher. Av disse var det nok Bridesmaids som var skuffelsen, den ble for krampeaktig og teit for min smak, så den ferdig kun fordi det ikke var noe bedre på tven.

Tror Paul er favoritten her:-) Artig film!

Ellers har jeg nå brukt en evighet på å finne ut hvordan jeg skulle få lagt inn den youtube videoen:-) Og jaggu fikk jeg det til. Takk til google! Siden sist har jeg vert lite på nettet, ble nemlig distrahert mens jeg egentlig skulle rydde skrivebordet mitt, og vips så fikk jeg lyst å ommøblere stua. Som tenkt, så gjort! Dermed ble søndagen brukt på det. Nå skal jeg være flink student en liten stund før jeg skal på jobb.

Ha en fin dag!

-LK-

4 thoughts on “Filmkos

Legg igjen en kommentar

