Interiør

Forandring fryder!

Vet ikke om jeg har nevnt det, men jeg ble veldig fornøyd med stua mi etter ommøbleringen altså! Lillesøstra som var på besøk i går var helt enig. Det er ikke så voldsomt mye en kan gjøre med en såpass liten leilighet, men når jeg forskjøv sofakroken og flyttet på bokhyllene synes jeg at plassen ble litt bedre utnyttet. Plassen foran vinduene ble med ett mye luftigere, og rommet virker littegrann større. Nå kan jeg jo bruke veggen der bokhyllene stod til å henge opp noe på også, har ikke bestemt meg for om det blir hyller, bilder eller speil… men skal tygge på det en stund. Det er den eneste «store» veggflaten som ikke er av mur, dermed er det såklart veldig fristende å smelle opp noe der!

Dvder har måttet vike plass for bøker i stedet. Derimot har de nå fått plass i dvd hyllen jeg hadde stående på soverommet. Legg merke til min trofaste følgesvenn som sitter og vokter på bamsesamlingen min. Dingle<3 You and me babeh<3

Selveste manifestasjonen av SØT:-D

Da er det dags at gjøre seg klar til jobb! Måtte dere alle ha en strålende dag:-D

-LK-

 

Legg igjen en kommentar

