Uncategorized

En sånn dag…

Crappy_day_by_loish_large

weheartit

Akk for en koooselig dag altså. Første som stod på listen i dag var en tur til tannlegen. Har ignorert en betent jeksel litt for lenge nå som vanlig (var detta å lære av sine feil da…*host*) pluss at jeg seff klarte å miste en betydelig bit av en jeksel på andre siden av kjeften, så nå var det ingen bønn lenger. Fytti grisen som jeg misliker å gå til tannlegen!! Å drive å rote nedi en betent tann er ikke noe jeg anbefaler andre. Er ikke deilig. I tillegg så flyr hundrelappene ut av vinduet som bare det. Så sjekket jeg selvangivelsen når jeg kom hjem. YEY! der fløy jammen det noen tusinger  ut av vinduet og gitt. Åh FRYD og GAMMEN!

Funny,funny,,no,,true,,mine,saying-45150aa83dd5b1a5d098d0a7115366d7_h_large

weheartit

Sa jeg at jeg har hodepine?? Dette ble mye syting, men whatever, må nå være lov det og av og til! Eller..?

Sjekk sutretrynet mitt! Hoho:-D

-LK-

2 thoughts on “En sånn dag…

  1. Huffda, dette høres ikke bra ut! Når det gjelder rest skatten så tror jeg du vil gå ned i null dersom du fører inn utgifter på reising hjem og sånn, du får høre med pappa. Vi fikk fikset det med meg i fjor ivertfall, og da gikk jeg tilogmed i pluss!

    Men jeg skal ikke si så mye. Har endelig funnet ut at det lønner seg å skatte fullt, når man vet at det er for mye. For jeg har gått kraftig i pluss! 😀 Wii!

    Jeg må snart manne meg opp til tannlegen.. sukk!

Legg igjen en kommentar

