Hverdagsliv

Så var det freddan!

Tumblr_m0z5gy6nyy1qctkq7o1_400_large

weheartit

I dag har jeg endelig kjent på vårfølelsen! Været har vert flott, mildt og fint med solskinn og greier. Sånt blir man glad av, og i mitt tilfelle litt rastløs. Det lover dårlig for pensumlesningen sin del, men har vert effektiv med husryddingen da. Vask nummer fem er i maskinen og begge tørketromlene er i god gang. Flott at jeg for en gangs skyld har kunnet boltre meg på vaskerommet uten innblanding! I kveld får jeg besøk av pappa, som har med seg enda mer av tingene mine fra rommet mitt og loftet hjemme, og han skal snekre hyller til meg:-D  Viktig å utnytte den plassen man har til rådighet. Er fint å se at hjemmet tar litt mer form, og at ting og tang begynner å komme ordentlig på plass. Føler fortsatt at det er en del ting jeg mangler for at leiligheten skal fungere optimalt, men man får vel prøve å ordne alt sånn litt etterhvert. Plutselig så dukker det opp en større leilighet også må jeg begynne på nytt igjen… hehe (fingers krossed).

Ha en finfin fredagskveld!

-LK-

Legg igjen en kommentar

