Uncategorized

En litt sen oppdatering

Så. Noen store, og noen litt mindre ting hendte i 2012. Jeg flytta (YEY!!), fikk meg ny jobb (SUPERYEY!!!!) prøvde hardt og lenge å være student (Blæh) og så kyssa jeg et par frosker (Eh…ikke yey!!)

Jeg forlot mitt første egne krypinn til fordel for et litt større, litt finere og litt rimeligere et på andre siden av sentrum. Har fått litt (mye) lenger vei til jobb, men matvarebutikk er fem minutter unna i begge retninger, og det går bybuss stadig vekk som en kan hive seg med om det er veldig kaldt eller ekstra vått ute. De første par månedene var jeg veldig flink og gikk til og fra jobb nesten hver dag, og det blir det jo mye gratis trim av. Merket at jeg fikk litt vondt i viljen etterhvert som været ble mer og mer ufyselig, men jeg prøver å ikke la bussen vinne altfor ofte selv om det er kaldt og surt. Min fine nye leilighet har to veldig store fordeler: oppvaskmaskin…og vaskemaskin! Hoho!! Reneste luksusen, det sier jeg bare! Kommer bilder senere, først må det ryddes opp etter en noe slapp uke. Merkelig hvordan kjøkkenet kan bli såååå rotete til tross for den oppvaskmaskinen altså… 

På jobbfronten så har jeg bytta ut bling med noe mye bedre:

Tumblr_mevizijikf1r8rt3po2_500_large_thumb_500x332_large

Bøker i mitt

1 September begynte jeg å jobbe på Norli Handelshuset. Så jaggu! Jeg er så og si omringet av bøker dagen lang. I LIKE IT A LOT!!! Flaks for meg så fikk jeg tak i tre nye bokhyller da jeg flyttet inn her. De er fulle allerede. Haha! 

Nei nå merka jeg at all tiltakslyst dro sin vei. Men det er bare å dra rævva ut av sofaen fordi om. På tide å rydde lit!! 

Smask og dask.

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

