Uncategorized

Hverdagslykke

Noen ganger er det så lite som skal til for at en litt grå dag snur og plutselig lysner så fint. Det kan være et smil, en hilsen, en for lengst glemt kotelett man finner i frysen. Og så kan det være kjekke kunder! I dag (eller teknisk sett i går…siden det er så seint) var det en kunde som lyste opp dagen litt ekstra for meg. Hun kalte meg en engel, og sa at det alltid er så koselig å slå av en prat med meg, fordi vi liksom alltid er på bølgelengde. Derfor elsker jeg jobben min:-) —> åkei, det hjelper å være omringet av bøker også…! Hihi!

Agbkp_large

weheartit

Smask og dask!

-LK

 

Legg igjen en kommentar

