Uncategorized

God morgen!

Dagen i dag blir en god dag. Det har jeg bestemt meg for. Det er mye arbeid med innspurten av Mammutsalget nå, om å gjøre å få ut det «gamle» og få inn det nye. Har fått gode innspill fra regions sjefen på tiltak som skal igangsettes. Til alle som lurer: JA vi har fortsatt mange bøker igjen på salget og nå er det også stor bredde i utvalget. Det er 3 for 2 tilbud ut denne uken -et kjempetilbud om jeg skal si det selv 😉

Ettermiddagen skal blant annet brukes til litt husarbeid. Kjøkkenet mitt har vert plettfritt den siste tiden og det skal opprettholdes så da må jeg til med litt oppfriskning. Jeg skal også bruke litt tid på å planlegge kundekvelder. Har noen ideer til morsomme overraskelser og aktiviteter der som jeg gleder meg til å sette ut til live. Har DU lyst å invitere til jentekveld/helsekveld er det bare å ta kontakt for nærmere avtale. Jeg har og en finfin utlånskurv tilgjengelig med et utvalg av produktene mine som kan lånes med hjem for prøving. Advarsel: fare for å bli avhengig av et par av produktene. Heat Lotion, Propolis Creme og Gentlemans Pride er bestselgerne nå og kan anbefales på det varmeste.

På kvelden er det dags for styrketrening med bestis og gjengen på Puls. Er klar for litt skikkelig guffe på både benkpress og benpress kjenner jeg! Beastmode: ON

Ha en fin dag da dere 🙂2016-03-02 20.07.15

 

Legg igjen en kommentar

